ผู้เขียน หัวข้อ: tiguan กับรถถัง 4 คัน จะเหลืออะไร??????  (อ่าน 7995 ครั้ง)

ออฟไลน์ TDCI

  • Sr. Member
  • ****
  • กระทู้: 392
tiguan กับรถถัง 4 คัน จะเหลืออะไร??????
« เมื่อ: กันยายน 10, 2011, 20:51:36 »

ออฟไลน์ MoLee

  • Hero Member
  • *****
  • กระทู้: 2,184
Re: tiguan กับรถถัง 4 คัน จะเหลืออะไร??????
« ตอบกลับ #1 เมื่อ: กันยายน 10, 2011, 21:01:49 »
ไม่!! :'( เห็นแล้วน้ำตาไหล... :'( :'( :'( เสียดายของ

ออฟไลน์ Lertvarit

  • Hero Member
  • *****
  • กระทู้: 1,193
Re: tiguan กับรถถัง 4 คัน จะเหลืออะไร??????
« ตอบกลับ #2 เมื่อ: กันยายน 11, 2011, 00:23:17 »
เมื่อกี๊ก็เข้าไปดู มายบัค มา คราวนี้ tiguan อีก TT
FD 1.8 + ACV40 Hybrid + E90 LCI 320d sport 
And My new stuff  E60 LCI 520D sport

ออฟไลน์ deaw2011

  • Hero Member
  • *****
  • กระทู้: 1,867
    • http://metrosystems-des.com/
Re: tiguan กับรถถัง 4 คัน จะเหลืออะไร??????
« ตอบกลับ #3 เมื่อ: กันยายน 11, 2011, 08:10:59 »
แม่เจ้าาา :o

ออฟไลน์ IncarRus

  • Hero Member
  • *****
  • กระทู้: 1,514
    • อีเมล์
Re: tiguan กับรถถัง 4 คัน จะเหลืออะไร??????
« ตอบกลับ #4 เมื่อ: กันยายน 11, 2011, 08:32:06 »
ฌาปนกิจ  :'(

ออฟไลน์ Maman_Haheinz

  • Full Member
  • ***
  • กระทู้: 314
    • อีเมล์
Re: tiguan กับรถถัง 4 คัน จะเหลืออะไร??????
« ตอบกลับ #5 เมื่อ: กันยายน 11, 2011, 09:37:30 »
เออ..คืออ...
ทางทหารเค้ามีอะไรไม่พอใจ VW รึเปล่าเนี่ย???
โห ยี้ โห ยี้ โหยยยยย
หิววววววววว!!!!!!

ออฟไลน์ !LiLo!

  • Sr. Member
  • ****
  • กระทู้: 560
Re: tiguan กับรถถัง 4 คัน จะเหลืออะไร??????
« ตอบกลับ #6 เมื่อ: กันยายน 11, 2011, 17:55:07 »
ท่าจะว่าง รวย และไร้สมองมาก(รถที่นู่นอาจจะถูกก็ได้นา~?)..........

Toyota Prius 2nd GEN : ถึงหน้าผมจะไม่หล่อ แต่หัวใจผม"หล่อมาก!"

ออฟไลน์ Fly to dream

  • Hero Member
  • *****
  • กระทู้: 11,654
Re: tiguan กับรถถัง 4 คัน จะเหลืออะไร??????
« ตอบกลับ #7 เมื่อ: กันยายน 12, 2011, 03:47:59 »
รถถังเบอร์ 1 ของโลก  ถือว่าเป็นเกียรติละกัน  :'( :'( :'( :'(
ขยะของโลกออนไลน์​ในปัจจุบั​นคือเชื่อคนโง่ที่มีคำพูดสวยหรู​ หาข้อมูล​ไม่จริงมาโกหกคำโตๆ​ อีกอย่างคือพูดความจริงไม่หมด กับพวก​ Avatar ที่ทำเป็น​เก่ง​แต่เก่งน้อยในโลกความจริง​ซึ่งจะหาได้ง่าย

Mammoth

  • บุคคลทั่วไป
Re: tiguan กับรถถัง 4 คัน จะเหลืออะไร??????
« ตอบกลับ #8 เมื่อ: กันยายน 16, 2011, 00:55:31 »
คือว่า.... เนื่องในโอกาสอะไรครับ  ::)

ออฟไลน์ SP

  • Hero Member
  • *****
  • กระทู้: 1,715
Re: tiguan กับรถถัง 4 คัน จะเหลืออะไร??????
« ตอบกลับ #9 เมื่อ: กันยายน 16, 2011, 20:35:52 »
แหม่ !!! ดูแล้วสะใจดี  ;D ;D ;D

ออฟไลน์ IncarRus

  • Hero Member
  • *****
  • กระทู้: 1,514
    • อีเมล์
Re: tiguan กับรถถัง 4 คัน จะเหลืออะไร??????
« ตอบกลับ #10 เมื่อ: กันยายน 18, 2011, 17:55:42 »
ทำลาย,,, ของหนีภาษี ของเถื่อน อะไรประมาณนี้กระมังครับ  :-X

bemnistensali

  • บุคคลทั่วไป
Jocuri miniclip/miniclip games
« ตอบกลับ #11 เมื่อ: กันยายน 18, 2011, 18:49:56 »
 
In this way the child is released and emancipates increasingly concrete situation, the immediate perceptual field and learn to operate with different meanings and levels of generalization. 
In this way the transfer takes place "outside" to "inside", a process that marks a milestone in development thinking preschooler. jocuri cu motociclete 
The game has a fundamental importance in child development and adult should be essential partner to play.

TVDonald

  • บุคคลทั่วไป
games
« ตอบกลับ #12 เมื่อ: ตุลาคม 09, 2011, 03:48:09 »
           
-Jean Piaget believes that play is a process of assimilation has two characteristics:         
              -Assimilation of impressions and reactions during the game         
              -Accommodation         
                 The conclusion of the article "logic, genetics and sociology is that social life is a necessary condition of the individual development in its very nature, making it the state to pass state personalitate.El autistic sees cooperation as a general process of reason although individual differences are related with biological heredity in the sense that he could never raise the intelligence level of an individual, medium or even an important function assign debil.Piaget coordination and social adjustments saying that human intelligence is developed according to individual social interactions in general too neglected.         
                Piagetiana perspective can be characterized by three dominant traits:         
                       -Biological dimension;         
                       Subject-environmental factors-interactionism;         
                       Psycho-genetic-constructivism.jocuri miniclip         
              Piaget classifies its genetic epistemology as "naturalistic without being positivist" and cognitive behaviors considered as a product of a body endowed with a structure that is manifested by their power of assimilation and accommodation.         
                Constructivism believes secvetele psycho-genetic development as regulated by some endogenous origin Balancing Mechanism, but not predetermined by hereditary factors in terms of content or complete balancing structures.         
                Genetic theory shed light on one factor which certain conceptions about learning not been granted any attention, that of self-regulating mechanisms or balancing.         
                Reproach brought fundamental concept and psycho-genetic system of Piaget's stage, beyond the variety of formulation seems to be this: too much trust in human nature against a visible indifferent toward "education power".         
                Russian psychologists have blamed some cantonare in Piaget's biological determinism, genetic and epi-genetic, which would not be allowed to see the great malleability and nondeterminismul fuindamental of psycho-genesis.jocuri  h2o 

TVDonald

  • บุคคลทั่วไป
games
« ตอบกลับ #13 เมื่อ: ตุลาคม 09, 2011, 04:12:10 »
"THEORIES ABOUT GAMES"         
 In general, the games have a contribution to the objectives of physical education complex. Unlike other groups of means used in the preparation of students, it has the following features:         
                               - Allow complex and simultaneous expression and development of basic skills or specific matrix, the physical qualities;         
                                  - The game allows wide manifestation of independence in action, specific feature of all forms of organization;         
                                  - Games favor the development of creativity and initiative;         
                                  - Games allow development copetitivitate spirit;         
                                  - Games do not allow a precise dosage of effort and no strict regulatory technical execution.         
                After carefully researching the historical sources that give definitions of the game authors are numeroase.Sa tried explaining the game in different ways, namely:         
- Biological;         
- Psychological;         
- Teaching;         
- Philosophy.         
                 In the literature contradictory worn many discussions, given that many theories have emerged attempting to explain the game and its functions in our life from beginning to end them. jocuri cu motociclete